PAPUK – JANKOVAC – SLAP SKAKAVAC : 13.01.2022.

“Prvi ovogodišnji izlet bio je 09.01.2022. išli smo bentom od Belišća do Narda i natrag. Okupljanje je bilo na Vikendici kod našeg planinara. Krenuli smo u 10 sati, temperatura je još uvijek bila ispod ništice , zemlja smrznuta prekrivena mrazom. Oko podne se ukazalo sunce i ugođaj za hodanje bio je ljepši. Nakon hodanja smo se družili uz vatru i pečenje slanine za ručak. U našem razgovoru došli smo do zaključka da bi bilo dobro otići na Jankovac u toku tjedna s obzirom na povoljne vremenska uvjete bez padalina.

I tako smo nas devetero 13.01. otišli na Jankovac. Snijega ima par centimetara, pravi zimski ugođaj je tu i temperatura ispod nule. Na naplatnoj kućici plaćamo ulaznicu u Park prirode Papuk, odlazimo na parking i uzimamo ruksake, štapove i na noge lagano. Važno nam je bilo da hodamo i bez obzira na dogovoreni put noge su nas odvele na suprotnu stranu. Hodali smo 13 km po konjičkoj stazi i vidjeli samo tragove šapica. Sunce se stidljivo probijalo kroz drveće , mir, tišina, odmor za dušu i tijelo. Pri povratku na Jankovac naša dva člana su ubrzala svoj korak da nam nalože vatru da možemo peć naš ručak. Nakon desetak minuta stižemo i mi te slijedi pečenje domaćih delicija. Dok mi pečemo par članova obilazi slap Skakavac. Grijali smo se uz vatru , ručali , pričali i vrijeme je za povratak doma.

S obzirom da je radni dan posjetitelja je bilo vrlo malo.